Menighedsrådsvalg i Fensmark Sogn 2024

Ved valgforsamlingen i Fensmark Sogn den 18.09.2024 blev følgende 7 valgt til menighedsrådet;

Eva Beyer Clausen

Kjeld Hansen

Knud Ellebæk

Maj Brandstrup

Marianne L. Nikolajsen

Niels P.M. Nikolajsen

Stefan A. Bodholdt

Stedfortræder:

Marie-Luise Rye Nielsen

Da der skal vælges 9 medlemmer til Menighedsrådet afholdes der ekstraordinær valgforsamling tirsdag den 8. oktober i Præstegårdssalen, hvor de sidste 2 skal vælges.

Det er muligt at udløse afstemningsvalg, hvis der indleveres en kandidatliste

Kandidatlisten kan indleveres frem til 16. oktober

Kandidatlisten kan afleveres på Kirkekontoret i åbningstiden eller hos Formand Stefan Bodholdt, Kildebrøndsvej 19, den 15-16.oktober mlm. Kl. 15-18

Der skal vælges 9 medlemmer til menighedsrådet til en periode på 4 år

Kandidatlisten skal udarbejdes på en godkendt formular. Formularen findes på Kirkeministeriets hjemmeside:www.km.dk og Folkekirkens Intranet Kandidatlisten skal underskrives af 9 stillere. Et eventuelt afstemningsvalg afholdes den 19. november. Kandidaterne, der er blevet valgt på valg forsamlingen, bliver automatisk kandidater på samme liste, medmindre de ønsker at opstille på en anden liste. Dette skal meddeles til Valgbestyrelsen senest den 22. oktober.